com hem det bästa från internet

haha jag såg en annons när jag läste cissis blogg som var lite småkul heheh så jag la ut den på youtube så jag kunde lägga upp den på bloggen








Nu till det riktiga livet. Jag har fortfarande lite feber, så jag slapp skolan hela veckan. Det är skönt iaf hehe. Jag borde kanske blogga häcken av mej när jag ändå är hemma och pilla naveln hela dagarna, men faktum är det att jag inte har något att skriva om.

Imorgon kommer cissi och hälsar på och äter. Det kommer bli riktigt trevligt! Och nu har jag också fixat headers åt linnea och therese. Ikväll är det idol också, och jag hoppas att eddie åker ut!!!!!!!!!! han är som måns tycker jag, typ smörig eller vad man nu ska säga. blä. Tycker ni att rabhi påminner om jacob i twilightr förresten? Det tycker jag iaf... (jag vet helt random men jag måste bara dela med mej mina tankar) Dessutom tycker jag att han som sjunger i Muse är aslik han som spelar carlile i twilight. (twilight, twilight, twilight..)



MIMMI♥

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHA, älskar den där reklamen. elr vad det nu är.

var år sen jag träffa dig nu..du måste komma på måndag!

2009-11-07 @ 13:32:39
URL: http://'a
Postat av: agnes

2009-11-07 @ 13:32:53
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0