stan

Idag var jag med mami på stan och solbacken.Vi skulle köpa saker till mitt rum så jag äntligen kan göra klart det!

Men först gick jag till jula och köpte en svart och vit skjorta för 50 kr, vilket kap! Haha dom kostar typ 400 på gina och bikbok, och dom ser typ likadana ut på julam och 50 kr är ju en fis i världsrymden, så jag slog till!

En sån, fast svart och vit, och nu sitter den typ på en kille eller, nått, så den är mke snyggare på mej haha

Sen köpte jag en taklampa (jag råkade slå sönder min förra om, du brukade läsa min förra blogg kanske du vet om det) och en vit kruka och en plastblmma. Det är snyggare med riktiga blommor, men jag kan inte sköta om en så jag måste ha plast. Men det funka :)

Det är allt jag har att skriva om, HEJDÅ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0