well hello, is this thing on?

-Övik, andra till fjärde, HELL YES
-Skräckfilmsmaraton, halloween, HEREGUTTAN JA
-Redovisning på svenskan, HELL NO
-Redovisning på SOn, NO NO NO
-IDE på gympan imorgon, JADÅ

Det är mycket i mitt liv just nu (inte)!


Men nu till saken.



Om jag hade pengar till det, hade jag köpt alla. Om jag hade haft pengar till det, hade jag köpt 3:an.
Seriöst! Den luktar som mina drömmar, som mina nyrakade ben (hehe), som en varm sommardag. Den luktar som kärlek, den luktar som vänskap osvosv. Jag skulle kunna döda för den, men det bästa alternativet just nu är nog att försöka spara pengar, eller kanske tigga den av mamma.

Det jag vet är då att jag SKA ha den!

♥mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0