påsklov ♥

Trots att det nu är lov, så har dagen varit hård. Den började med att det inte finns något annat redigeringsprogram än photofiltre på skolans datorer (vi skulle använda det på bilden) och det SUGER TOTALT! Paint är fan bättre.
Sen kom Åsa, min svenskalärare) och sa att vi skulle ha nått nationellt prov för dom i åttan. Vi anade att det var ett aprilskämt, men vi körde på ändå. På papperet stog det massa konstiga ord som ingen fattade. Sen, när jag hade skrivit en halv sida, så sa hon: APRIL APRIL!!!!!!
När jag kom hem, blev jag utan påskägg!? Jag fick inte ens ett: glad påsk! från mamma eller pappa! Vad är det för grym värld jag lever i?



GLAD PÅSK ♥

MIMMI♥

Kommentarer
Postat av: CISSI

sööt

2010-04-24 @ 17:10:37
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0