dröm

Jag börjar undra om jag är en våldsam person ibland... I typ 2 av 3 drömmar slår jag någon eller dödar jag någon. Haha, det känns som att jag är en lunitic eller något.
Inatt, till exempel, drömde jag att jag var med i ett krig och kastade knivar i magen på folk. När kriget var slut och jag hade dödat dubbelt så många som de andra på "mitt lag", så började jag slåss med någons pappa i en lekpark.
Sedan var det en jätteödla som la ägg i sanden vid några gungor. Då kom en annan jätteödla som jag slogs med tills den sprang iväg.

Jag brukar aldrig slåss (åtminstone inte med vilja att skada någon hehe) eller ens vara arg på någon, men när jag drömmer slåss/dödar jag nästan alltid. Håller jag på att bli en psykiskt störd massmördare?



Oj, vad långt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nähä du brukar aldrig slåss ;)

2010-08-30 @ 19:31:56
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0