godmorgongodmorgongodmorgon

Jag är nästan helt klar och jag ska till skolan om lite mindre än en timma. Jag underskattar alltid vilken förmåga jag har att göra mig klar i tid. Men hellre vakna tidigt och hinna blogga, än att vakna sent och måsta stressa hehe... Jag slutar klockan 3 idag och sista lektionen är NO i HUNDAFURTIO MINUTER? Hur ska det sluta?

Jag kom nyss på att jag måste vara den enda som inte har lagt ut sitt schema på bloggen....

Här kommer iaf dagens outfit:




Skjorta från H&M, lackleggings och en gammal ring från ginatricot armband från frida.

Nu ska jag borsta täderna, sen kan jag göra mig redo till den första heldagen i 9an.

Kommentarer
Postat av: CISSI

jag har inte heller lagt upp mitt schema på bloggen, TVINGA MIG

2010-08-30 @ 17:11:11
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0