I've got a clue. And it's huuuuuuge

Godmorgon alla bloggläsare! Jag har en känsla av att denna dag kommer bli allt utom kul. Jag skulle kunna göra vad som helst bara för att få sova 1 h till. Men det kommer inte på tanke, eftersom jag måste fara till skoooolaaan...




Dagens outfit består av: cardigan från åhlens, linne från H&M, leggings från ginatricot och ringar från bikbok och glitter.

Nu måste jag borsta tänderna och bestämma mig om jag ska gå, cykla eller ta moppen till skolan... Som vanligt har jag beslutsångest så jag behöver nog minst 10 min att bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: CISSI

Hahahaha andra bilden jag dör

2010-08-24 @ 16:11:23
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0