3 saker du (förmodligen) inte vet om mig

1. Jag ÄLSKAR Philadelphia! Jag skulle kunna äta det med sked, och när jag brer det på mackan använder jag minst en tredjedel av paketet. MUMS

2. Jag är jätterädd att folk ska tycka illa om mig, därför är jag extremt blyg och vågar inte göra nånting när jag är i närheten av okända personer. Jag vågar inte heller alltid vara maxad (som jag IGENTLIGEN är) på rasterna på skolan där det bara är personer som jag vet vilka det är osv.. Därför vågar jag inte heller vara ensam om att ha tex en tröja och sånt heller.

3. Jag har många konstiga saker som jag måste göra. Till exempel måste jag fråga mins en gång per dag om jag har en kuse i näsan (hehe) och om jag luktar äckligt.. När jag skriver måste jag snurra pennan ett varv mellan varje paus.

DET VAR DET, nu känner du mig kanske lite bättre? :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

1. Smakat philadelphia med parika smak? de e gött ^^



2. Va dig själv, det är mkt lättare att lära känna nya personer då och om dom av nån anledning inte skulle gilla dig så har du ju en massa vänner som tycker om dig!



2010-01-17 @ 12:47:13
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0