harry potter



Å herregud. Jag, linda, emmy, rebecka, agnes och pia ska spela innebandy på valborgscupen. Det blir INTE fagert! Men vårat lagnamn är ännu värre: I'm SO bloggin this. Själv stör jag mig jättemycket på att det känns som att man måste skriva: I'm so bloggin ABOUT this, men nejdå, det verkar ingen mer hålla med om haha... Jag ska skriva mimmirodbetan på min tröja, emmy ska skriva emmynorlunds osvosv. Och vem ligger bakom denna idé? Jo, jag och linda! Jag kom på att vi kunde ha något med våra bloggar att göra, typ bloggbögarna eller jag-lägger-hela-mitt-liv-på-bloggen, men sen sa linda det namnet som vi bestämde oss för. Jag och Linda is a great team (Y)

Nu har jag ingen fin bild att lägga upp, så det får bli en ful istället!



MIMMI♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hade glömt bort det helt :O det hade varit bättre om vi hette : If your not in you cant win ;) det stämmer liksom för vi är ju bara med för att kanske vinna pengarna :)

2010-04-07 @ 18:43:20
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0