mimmis blivande frisyr

(in my dreams)



Jag orkar inte blogga så mycket idag, så det här blir nog det enda inlägget.. För ett tag sen tog jag ut ymer, sen kom boas och sen buster, så det var rena djurparken ute på gården! Haha, men ymer var för närgången med katterna (boas och buster) så dom sprang iväg tillslut. Ikväll ska mamma slinga mitt hår, och jag vill att det ska bli som på bilden ovan, men jag antar att mimmi inte kommer kunna få sån frisyr... Men man kan ju altig drömma haha. Jag är ju halvvägs dit sen, när jag har mittbena och har slingat. Så det kanske går! :D

MIMMI<3

Kommentarer
Postat av: frida

frida vill också ha långt fint hår!

2010-03-21 @ 15:22:33
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0