måste köpa i stockholm!

Jag ska eventuellt fara till stockholm med fanny på novemberlovet och jag har en låååång lista i mitt huvud som jag känner att jag måste bearbeta lite. Jag måste tänka hur alla pengar ska räcka, hur mycket linn kan tänka sig att dela på (om hon ens vill dela på någonting) och en massa annat. Gah. I can't handle the pressure. Här kommer lite som jag har funderat på att köpa....
stockholm

Fattigt. Men jag orkar inte lägga ner så mycket själ i det nu. Hursomhelst är det grejer från topshop, monki och en ny foundation från max factor som kanske kan vara något för mig? Det återsår att se!

Edit: Jag råkade stava fel på kollaget. Men nu är det fixat! Hehe...

Kommentarer
Postat av: CISSI

STAVFELET AAAAAAAA

2010-10-06 @ 23:32:39
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0