tittar på top model... och inget mer.

Som ni kanske vet så hade jag franskaprov idag, och benna mig, det gick asbra! Jag har nog aldrig känt mig så säker på ett prov... Kanonis!



Snart ska jag börja plugga NO till imorron, men jag har ingen animg om hur det kommer gå. Om det går skit så blir jag inte förvånad. Jag måste bara visa en sak som vi gjorde på skolan idag:
"Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. "

Att man kan läsa det även om bokstäverna är helt fel? Mystiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0