comedy central roast

Idag har jag inte orkat göra någonting. Nästan i alla fall. Jag hade tänkt ta bort högen med kläder sopm ligger mitt på golvet i mitt rum, men icket. Istället sydde jag fast fårskinn på min jacka och det var nog det jobbigaste jag någonsin har gjort! Jag lägger nog ut en bild imorron. Just nu sitter jag och tittar på comedy central roast som är hur kul som helst, jag skrattar högt... paus... nat. (Jag undrar hur många som fattar det skämtet? Borat. Nu kanske ni fattar?)



Imorron praoar jag hos min mamma och resten av veckan på hansens. Gud, vad jag känner för att shoppa just nu...

Kommentarer
Postat av: CISSI

snygg bild ... paus ... NOT

2010-09-20 @ 17:01:03
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0