hatar torsdagar

Nu, äntligen, har jag fått fara hem för dagen. Sista lektionen idag var slöjd. Det har varit ett av mina favoritämnen tills vi fick en ny lärare. Jag kan inte ens komma ihåg namnet. Och dessutom ser hon ut som en falukorv som man har kokat för länge och jag antar att att alla som har sett henne kan hålla med mig. Efter skolan for jag och rebecka och köpt lite godde och diverse grejer.


En gammal bild på mig och frida där det ser uit som att jag våldtar henne, men det gör jag inte. Bara så ni vet och inte börjar tro att jag är en våldtäcktskvinna eller nått...

Nu ska jag titta på SATC (igen och igen och igen) medans jag väntar på att mamma är klar med maten. Sen har jag tänkt höra med emmy om hon vill praoa på coop!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag vill praoa på coop!!

2010-09-02 @ 17:20:19
URL: http://emmynorlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0