Jag har banne mig inget att blogga om

Jag börjar klockan 9 idag (tror jag iaf hehe), så jag har lite tid över att blogga. En sak jag kan berätta är att jag har jätteont i magen och håller på att dö. Jag vet inte ens om jag kommer kunna vara på skolan i mer än 1 timma. Säger man timmA eller timmE? Hmm.... Jag tar ännu en webcambild på dagens outfit, som inte består av något ni inte har sett förut.


Jag ställde datorn på höjden för inbte få så bred bild, men det kändes jobbigt att måste vända på den hehe... Men iaf består dagens outfit av: ginalinne, cardigan från åhlens och gamla bikerleggings från gina. Jag kom just på att jag är i desperat behov av lggings, men det får jag ta nästa månad!

Min dator har snart slut batteri och laddaren är nere i mitt rum. Då vet nu det! Mitt liv är fullt med onödig fakta. Då vet ni det också hehe... Nä, nu måste jag bosta tänderna och göra mig klar till att fara till skolan. Kommer bli awesome. inte.


Kommentarer
Postat av: CISSI

:D

2010-09-02 @ 16:05:30
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0