Jag känner mig som spoc

Jag sitter nu nyduschad och tittar på South park. Jag har också lovat mig själv att jag ska stå över onyttigheter ett tag, jag känner att jag det börjar bli lite för mycket flärre som kommer genom munnen under dagarna. Kan jag klara det? Det är den stora frågan. Något annat jag vet, är att jag känner mig som Spoc. Just det, nu kan jag passa på att berätta att alla som gör greetingstecknet som jag gör (se bilden) måste väl ändå veta var jag har fått det ifrån? Omg! Hehehe... Men nu får ni iaf veta det. Det är Spoc i Startrek som gör det. SÅ.



Fick ett litet ryck bara.

Kommentarer
Postat av: CISSI

asså jag har aldrig fattat greetingstecknet .. men jag gör det ändå :) stoppa mig :)

2010-09-02 @ 21:29:52
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0