Keepin' it clean

Idag ser jag ut som en svamp med en hårig vårta som huvud. Jag kan bara inte få till någonting idag. Men det orkar jag inte bry mig om nu, eftersom jag snart ska till skolan. Sista lektionen idag ska min klass och 9a vara på kanotudden och göra någonting. Jag har ingen aning om vad. Nu ska jag bara byta vatten till ymer, packa väskan med blötvänliga (kan man säga så?) kläder, sen bär det av mot inte så nya äventyr!


Tröja från H&M, leggings från ginatrict och sätter snart på mig en klockan från jetset!
Herregud vad vacker man är! Inteeeeeeeeeeeeeeee. Dessutom ser det ut som att jag är förlamad på ena sidan. Bazinga.

Nu hinner jag inte skriva nå mer, men kanske sen, nu när jag äntligen kommer att komma hem tidigt.

Kommentarer
Postat av: CISSI

alltid fin ju :)

2010-09-01 @ 10:49:56
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0