ser ut som en brunstig myskoxe

Som rubriken lyder: jag ser ut som en brunstig myskoxe idag. Eftersom håret var nyduschat imorse, så la sig vågorna från volumemastern på dirren. Jag hann inte heller platta håret, så det ligger lite som det vill. Men hur som helst, så for vi på någon slags debatt med skolan. De tråkigaste 2 timmarna i hela mitt liv! Jag höll på att somna flera gånger och kämpade för att hålla mig vaken.
När vi ÄNTLIGEN fick fara hem, så fick jag typ en upphakning i min ena äggstock, så det var rena helvetet att cykla hem. Såklart den absolut bästa dagen att cykla istället för att ta moppen.

Nu sitter jag iaf och snaskar på en sillmacka (den blev faktiskt godare än vad den ser ut) och väntar på att mamma ska bli på lite bättre humör så jag kan fråga efter skjortan hon köpte till mig i stockholm. Men det tar jag senare.

Här kommer alltså en bild på mig och min ack, så vackra skapelse: sillmackan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0