sitter i hallen och gosar med ymer

På senaste tiden har jag fått lite tankar om att kanske sälja Ymer, men inget jätte seriöst. Men jag har betsämt mig för att han självklart ska stanna! Hur kan jag ens tänka tanken om det söte lilla parveln?

Igår var jag med Fanny och Frida. Som ni såg i förra inlägget så hyrde jag 2 filmer. Black dahlia och American poop. Jag hade inte förväntat mig att de skulle ha bra handling osv, men jag fattar inte hur jag lyckades hyra de 2 fattigaste filmerna i hela världshistorien! Att de ens fanns på hemmakväll? Efter ca 5 minuter in i Black dehlia så bytte vi till American poop, som vi bytte mot Big mommas house efter 5 minuter till. Så grymt dåliga.


Menn en bra sak är att jag äntligen fick ta hem müssen! Den har varit hos Fanny hela sommaren....

Nu ska jag ta mig lite fika. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: CISSI

MÜSSEN

2010-09-26 @ 18:39:08
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0