Svar på frågorna del 1

Svar på Fridas frågor:

Hur mycket älskar du min blogg?

- Hahah, svår fråga. Ibland hatar jag den, ibland älskar jag den mer än allt annat. Och inte på det tragiska sättet, hehe....
hur mycket älskar du frida delicious stenlund?
- Jag älskar Frida Delicious Stenlund lika mycket som min egna familj <3

Berätta nått pinsamt!? (har för mig att du gör mycket pinsamt!;))
- Jag har hur mycket som helst att välja mellan. Jag gör bort mig i stort sett all the time.
Jag råkade släppa en brakare på matten i 7an. Det var för en gångs skull HELT KNÄPPTYST i klassrummet och jag var tvungen att nysa. Som några vet så brukar jag svälja mina nysningar, men då är det svårt att hålla igen om man är pruttnödig hehe... Så ja, ni kanske kan lista ut vad som händer sen. Den högsta prutten i historien came to life. Och tacka gud för att den var luktfri.

Svar på Agnes frågor:

favoritserie på tv?
-Omg, det finns så mycket att välja på... Jag har ingen speciell som är bätre än alla andra, men några som är super är: Sex and the city, Desperat housewifes och The mentalist (bara för att Patrick Jane är så himla snygg)!

favoritmat?
- Som tvserier på tv, har ingen speciell, men om jag måste svara så säger jag nog koldolmar!
ska vi fara till tärna/kåbdalis igen? :D
- Om vi ska till tärna eller kåbdalis igen har jag ingen blekaste aning om, men vi kommer ofc fara på skidresa i vinter! Och eftersom du har varit med 2 år nu, så skulle jag tro att du också för följa med i år :D
om du var tvungen att släppa dig på skolan, skulle det vara en ljudlös äggmök eller en luktfri brakare? ;) vet att du älskar denna fråga
- En ljudlös äggmök ofc! Bara för att man känner lukten behöver det inte vara JAG som har släppt mig? Hehe...

Svar på Cissis frågor:

favoritblogg?
-Det kan jag inte svara på. Jag tittar mest bara på kompisars bloggar, och jag tycker att alla är ungeför lika bra!
favoritmat?
- Koldolmar!
favoritminne?
- Kåbdalis, förra året!
dessie eller paow?
- Tro det eller ej, men jag dissar båda.
kissie eller blondinbella?
- Blondinbella.
CISSI ELLER FRIDA??????????????????????????????? ok skoja
-Båda :*

Resten av svaren kommer sen, nu ska jag bara se en film, sen skriver jag del 2!

Kommentarer
Postat av: CISSI

HET KILLE; jag gillar

2010-09-05 @ 02:30:12
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: fridalicious

love u

2010-09-06 @ 17:40:23
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0