Svar på frågorna del 2

Svar på Pias fråga:

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du då vilja vara?

- Jag skulle nog vilja vara Maria Montazami. Jag var inte riktigt varför, men jag tror att det skulle vara lite spännande att  kunna fara och shoppa hur mycket man vill och inkassera en massa tassels. Hon verkar helt enkelt lite fräsig!

Svar på Lindas frågor:

vilken är din absoluta favorit låt?
- Min aboluta favoritlåt är nog Empire state of mind, med jay-z och alicia keyes, skulle jag tro. Jag lyssnar inte på den så ofta länggre, men när jag väl lyssnar på den är den så himla bra! Jag kommer nog aldrig tröttna på den!
vad är det första du kolla på när du träffar någon?
- Ögonen och ögonbrynen. Enlig min egna lilla studie har jag upptäckt att ögonbrynen visar en del av ens personlighet hehe...
bästa minnet från i sommar?
- Bästa minnet från i somras var nog när vi klassen/björktjejerna grillade hos emmy, efter att vi jhade glidit gummibåt ner för älven, Det var grymt kul!
vem är den snyggaste kille/man på jorden
- You know hwo. Simon Baker i The mentalist. (bilden som jag la ut i förra inlägget när jag svarade på Agnes frågor) Och jag VET att de flesta kommer hålla med mig!
favorit film? (yes man räknas inte;) )
- Jag kan inte komma på någon speciell, utom yes man, då, som jag inte fick säga hehe.

Svar på Emmys frågor:

Vad är din hatfärg?
- Såndär grymt ful mörkblå färg. Eller det beror på om det är på kläder, då funkar det, men inte annars. Jag hatar också grangrönt. Om ni fattar vad jag menar hehe...
Hur ser din drömman ut?
- Som jag svarade på Lindas fråga. Simon Baker.
När blev du intresserad av mode?
- Ännu en svår fråga. Kan inte säga precis när, men typ i brörjan av åttan. Eller, jag kunde mode i Sjuan, men jag hade varken pengar eller mod att följa modet... Så, typ i åttan eller sjuan.

Det blir inga blder, bara text, men jag sitter vid agnes dator nu hehe...

Kommentarer
Postat av: CISSI

vad är det första du kolla på när du träffar någon?

- Ögonen och ögonbrynen. Enlig min egna lilla studie har jag upptäckt att ögonbrynen visar en del av ens personlighet hehe...



Haha sant

2010-09-05 @ 19:29:14
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0