vårväder

Sitter och solar på bron hemma efter en lång och krävande skoldag (inte). Skönt att det äntligen är soligt! Jag blir så himla sugen på att fara och köpa sommarkläder. Typ shorts och sånt. Det vore kanonis.



HAHAHA. Jag skrattar åt mig själv och det fulaste kollaget i min bloggs historia. Orkar inte lägga ner någon kärlek på något idag.

Ikväll blir det kanske att fara till Sanctum om inte mamma och pappa vill stanna hemma och titta på hockey. Jag hatar hockey. Hockey gör att min vardag blir sämre.

Kommentarer
Postat av: agnes

hahahaha ska du fara till sanctum du!



"hockey gör att min vardag blir sämre"

du har inte insett meningen med livet än, mimmi. men den dagen ska komma för dig också

2011-04-05 @ 17:39:56
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0