mission status: accomplished

Idag har jag varit på saxonz (igen) och gjort en sista touch på min frilla. Topparna är lite ljusare och jag är helnöjd. Som rubriken lyder: mission accomplished.
Dessutom har jag köpt en ny mascara. Man ska först pensla på mascaran, sen nå slags fibrer som ska göra ögonfransarna längre och fylligare, sedan ett till lager med mascara. Jag var lite vild och galen och köpte den. Hoppas att den funkar så jag inte behöver gå omkring med ögonfransar från helvetet. Only time will tell....
Nu ska jag testa den! Återkommer.

Kommentarer
Postat av: CISSI

kan du göra ett kollage med tips på nyårsklänningar? har kollat igenom hela nelly o asos, hittar 0, kan du göra ett inlägg med klänningar från lite andra sidor?



tack på förhand



mvh

ditt fan, cecilia

2011-12-04 @ 16:00:40
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Emmy

SNYGGT!!!!!!!!!!

2011-12-04 @ 16:15:16
URL: http://enugglaimossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0