260211

Äntligen söndag, höll jag nästan på att skriva. Men fö ratt vara söndag så känns allt helt ok. Plusgrader ute (villket är kanonis), inget speciellt att plugga till och jag vaknade tillsammans med några av mina bästa vänner. En söndag kan inte vara bättre enligt mig. Jag skulle också vilja fara på bio och se nån fräsig film, men det går typ ingen nu som jag vill se, vilket inte är allt lika kanonis som det andra.

Lite nödig fakta: Min faster fyller år idag. Grattis! Jag är nästan i koma nu efter allt gott fika.



Som ni ser på bilden så har en tajt hästsvans för att dölja mitt feta hår. Inte snyggt men det får duga.

Jag avrundar med ett citat från dagens frukost:
(jag, agnes, emmy och rebecka pratade om att baka)
Emmy: Igår fick jag västa baksuget.....
Rebecka: HAHAHAH!
Jag och Agnes: Hehe... jag tyckte att det lät lite konstigt...

Kommentarer
Postat av: CISSI

har aldrig sett dig i svans typ, snyrre!

2011-02-27 @ 16:31:25
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: agnes

haha men skojar du vi skrattade ihjäl oss allihopa åt det där;)

2011-02-27 @ 17:01:21
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0