fredag

Tjohej alla kottar (eh..)! Nu sitter jag med en skål innehållande glass och bär i knät medan jag titar på spiderman. Eftersom jag in te har så mycket att säga om dagens gång, så får ni ta del av dagens att-göra-saker:

1. Städa mitt rum är proriterie nummer 1. Holy macarony. Jag kan inte ens beskriva med ord hur stökigt det är just nu, så här får ni se det istället:



2. Plocka fran slalomgrejer. Jag ska (kanske) åka slalom imorgon med cissi, frida och michelle, så jag måste förbereda lite ikväll.

3. Tvätta kläder. Ja, om ni nyss såg bilden så förstår ni att det är dax.

Nu ska jag bara titta klart på spiderman, sen ska jag ta tag i mitt rum! Kanske lägger upp en efterbild? Eller så inte. Det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Jag vill åka! JAG SKA ÅKA

2011-02-25 @ 17:05:56
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0