dålig uppdatering

Jag har inte hunnit blogga på ett tag nu pga olika orsaker. En av dem är att jag har varit på klassresa! Det var HUR KUL SOM HELST! Jag ska erkänna att jag var helt neutral till klassresan. Jag tyckte att det skulle bli kul såklart, men jag tyckte varken bu eller bä (visst säger man så, eller har jag fått det från bakfoten?) men det kunde inte ha varit bättre! Pappa vill kompromera alla (typ 400) bilder innan jag lägger ut dem, så stay tuned! De kommer, de kommer......

Nu ligger jag och solar mina bleka ben även om jag vet att jag inte kan bli brun alls med min supermegaübersköna jumpsuit från H&M som defnitivt kommer bli ett välanvänt pplagg i sommar och matchande wayfarers. Jag hatar när man matchar för mycket, men indag ska jag stanna hemma så det är som det är!



Nu ska jag fortsätta att pilla naveln i solen. Bring it on, sun, show me what you got.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0