lite bilder från klassresan

Här kommer bilderna vi alla har väntat på!



Dagen började med paintball (HUR KUL SOM HELST), hagelgevärskjutning, lekar och samarbetsövningar, irländsk julafton (jag var inte direkt den stadigaste, om man säger så hehe), grillning, tävlingar, bad och bastu. Sen sov vi tillsammans. Eller sov och sov, de flesta dygnade vilket gjorde att de som ville sova kunde sova i få antal timmar. Jag kunde bara sova lite drygt 2 timmar. Det var iallafall hur kul som helst och det verkar som att de andra också tyckte det. Jag älskar min klass!

Fler bilder kommer läggas upp på pappas hemsida... Lägger in länken senare!

Kommentarer
Postat av: agnes

jag tänker inte tolerera detta!!!!!

2011-06-04 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0