excusez-moi

Förlåt! Jag glömde helt bort att skriva att jag inte skulle blogga på ett tag! Men ni kunde förhoppningsvis luska ut det själva. Och på tal om rubriken: jag går franska på skolan, men jag var tvungen att använda google translate för att kunna stava ursäkta mig franska. Så dålig är jag. Det finns inte så mycket att säga om Åre.

+ Stort utbud av slalombackar.
- totally crouded! Och vi var inte ens där när alla i södra sverige far dit???
- Helt sönderkörda backar. Det var snöhögar på vissa ställen och isigt på vissa.
+ Själva "centrum", med lite butiker och en massa hotell, påminde en jättemycket om Diagongränden i Harry Potter. Jättemysigt på kvällarna.
- Mycket liftköer.
- Eftersom det var så stort kunde man inte riktigt åka vart man ville utan att riskera att åka vilse...
+ Vi bodde i en jättefräsch lägenhet!
+ Vi bodde typ rakt nedanför backarna (men man var ändå tvungen att gå en bit).
- INGEN INTERNET på hotellet.
+ Bra väder för det mesta.
+ Jättekul att dela lägenhet med kompisar!
- Har inte riktigt med Åre att göra, men jag HATAR min skidjacka och att ha hjälm. Nästa år ska jag banne mig köpa ny jacka och kämpa för att få lämna hjälmen hemma.

Det var typ det. Lägger upp bilder ikväll om jag orkar. Jag är jättetrött.



Avslutar med en bild som inte har något att göra med inlägget, men den får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0