hur känner du dig idag? säg bara till så vet jag

Kunde inte blogga igår, eller jo jag kunde, men det var för mörkt för att fota mitt nyfärgade och oskulda (eller åtminstone nu mera glansiga) hår.


Har gympakläder på mig, om ni undrar varför jag har en blodgivar-tröja.

Nu måste jag snart fara till skolan och lära mig så mitt huvud spricker! Skämt. Jag kommer förmodligen inte lära mig ett piss, men måste man så måste man. Och angående rubriken: Det var en jättefin låt som jag, Linn och Cissi skrev när vi var yngre. Ett smakprov på den kommer här: (btw, det är typ ingen melo på den hehe...)

Är du kort? Så säg bara till!
Är du smal? Så säg bara till!
Är du mellan, liten eller stor? Så säg bara till!
Hur känner du dig idag? Säga bara till så vet jag, säg bara till så vet jag, säg bara till så vet jag!

Låten kan inte annat göra än få en egen plats i ens hjärta.

Kommentarer
Postat av: CISSI

säg bara till!

2011-03-29 @ 21:08:43
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0