klasströjan

Idag fick vi klasströjorna som vi beställt för ett tag sedan. Jag ville inte ha grön text, men när vi väl hade fått dem så var det inte så fult som jag hade trott, vilket var kanon!



För er som inte ser att det på ryggen ska föreställa en stekpanna, så, eh, är det en stekpanna....


Jag vaknade idag och såg att det var soligt och tänkte: "AH! Soligt och varmt. KANON", men så blev det naturligtvis inte. 10 minus, men soligt iallafall. Man ska se det från den ljusa sidan! Jag har haft ett ovanligt flyt idag, alla lektioner gick kanonsnabbt och nästan allt har varit på min sida, men jag har varit ledsen typ hela dagen av okänd anledning. Åtminstone för er, hehe... Så idag ska jag dricka mig full på mjölk och äta kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Lilln??

2011-03-15 @ 16:21:04
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0