mintchoklad



Jag hade först tänkt baka semlor (jag åt inte ens en på själva fettisdagen????) innan jag upptäckte att jästen hade levt sina yngsta dagar. Den gick ut i oktober 2010. Efter att min hjärna befläckats av den ack så mögliga lilla levande svampen som var påväg att få en egen puls, så kom jag på att jag hade pepparmyntsolja hemma!

DRICKCHOKLAD MED MINTSMAK
Du behöver:
-Pepparmyntsolja
-Mjölk
-Oboypulver (mycket)
-En mugg
-Micro (hehe)
-Spraygrädde

Gör såhär:

    
1. Droppa i 1-2 droppar peppar-        2. Spraya grädden över chokladen
myntolja i chokladen som du blandat     efter att ha rört om noga för att
och värmt i micron.                              fördela mintsmaken jämt.



3. KLART! Drick och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0