psycho

Sitter och tittar på Psycho just nu. Jag har inte höga förväntnigar, den är gjord på 60-talet, men den är ju trots allt en klassiker och den går på teve. Så varför inte? Det kan ju inte skada hehe...


Herre jesus vad tråkiga inlägg jag har skrivit idag. Det har inte hänt något alls utom att H&M-beställningen har kommit (var som ett barn på julafton), men det är för mörkt för att fota. Det får vänta tills imorgon! Orkar förmodligen inte blogga nå mer innan jag ska sova, så godnatt era små parvlar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hey, är du hemma på måndag eller tisdag? :) Så kan jag komma förbi och hämta shortsen.

2011-03-26 @ 10:40:35
URL: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0