SENT

Jag vaknade ovanligt sent idag... Jag brukar vakna typ 10 på helgerna, men idag blev jag väckt av Linn som spelade allt för hög musik i hennes rum. Men det var lika bra, för jag hatar att sova bort dagarna. Vilken slöseri! Nu ska jag försöka få i mig dagens dos av D-vitamin och sen ska jag nog till farmor och tacka henne för att hon tog hand om kaninerna när jag var i Åre.




Dagens (eller åtminstone förmiddagens outfit är en fattig flanellskjorta från Jula (fancy...) och ett par gamla urtvättade mjukisbyxor.  Ikväll ska jag kanske se på The Fighter med tjejerna så då byter ja nog outfit.

GLÖM INTE ATT KOLLA IN BLOPPISEN!

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Jag kan inte. Ska fara och grilla med Madde :)

2011-03-12 @ 13:10:59
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: Jo det gör jag så jag skulle kunna komma förbi och hämta dom nån gång då du är hemma :)

2011-03-12 @ 14:15:38
URL: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0