snart åre

Idag har jag gjort allt som var med på gårdagens lista, utom att fixa till min bikini och fara till stan. Det orkar jag inte just nu. Nu är allt packat och klart och jag har en finne på hakan, lika stor som Olympus, berget i Grekland som sägs nå upp till gudarna. Bestiger man min finne kan man altså se Hercules och alla hans vänner. Det är sant! Jag är också på extremt shoppingbehov, men är man pank så är man. Måste ju spara lite till åre också! Nu ska jag ta mig en uppfriskande dusch innan jag ska fixa lite extra med Ymers bur.



Avrundar inlägget med en mycket fin (sarkasm) webcambild på mig från 2010 12 06. Även kallad: tiden då jag inte hade kapat av mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Fritte

sexi ! tagga åre och snart ska våra enorma finnar mötas!

2011-03-05 @ 23:12:45
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0