söndag

Idag har jag som vanligt inga planer... Det blev att jag sov hos Rebecka igår. Helt spontant. Jag vaknade av att hon stirrade galet på mig 10 cm från mitt ansikte! Sen skulle hon åka slalom så det var bara att gitta hem. Vilken morgon... Idag har jag banne mig inga planer. Eller jo, ska till farmor (blev inget igår) sen är schemat helt blankt. Men det kan nog bli bra!

HAHA, jag såg nyss på nån reklam med Yo-mamaskämt och hörde dessa:
-Din mamma är så stor att när hon väl har gått förbi teven så har man missat hela filmen.
-Men din mamma då? Hon är så stor att hon måste köpa bindor på IKEAs sängavdelning. HAHA. KUL.



Gammal bild från oktober 2010 får avsluta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0