stannar hemma

Jag vaknar upp. Ah, solen skiner igen, dags för mig att gitta från lägenheten. Men jag kan inte gitta från (i mitt fall) huset, för jag vaknade med halsont nå så djävulskt och känner mig jättehängig, så det blir ingen skola idag för min del.


Bild från i somras...

Under dagens gång ska jag försöka lyssna så mycket som möljligt på ljudbok. Klassen fick nämligen i läxa att läsa en bok från en författare som var känd under ett speciellt decennie. Jag slapp läsa och fick lyssna på ljudbok istället! Kanon. Stephen King's - It blev det att jag valde. Vi får se om jag fattar någonting eftersom den är på engelska...

MEN JAG KÖR PÅ. SOM VANLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0