vill ha

Det är så himla mycket jag vill ha just nu. När våren kommer vill man byta ut alla deprimerande kläder ur garderoben mot nya fräsha och färgglada godingar som har börjat forsa in i alla attans butiken. Eftersom jag köpte en massa nödvändigheter förra månaden (och den innan det) så har jag inte haft pengar, men nu ska ska jag banne mig lägga allt på kläder (utom en ny foundation och mascara...)!

Slängde ihop ett FUL(L)T collage.
köpa
Snyggt va? Nä, men ni fattar vad jag vill ha i vår och sommar iallafall vilket är syftet.

Nu ska jag plugga till NO nationella som är imorgon.

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh vad fina saker! Vill också slänga bort alla deprimerande kläder och ta på mig något sånthär :)

2011-03-15 @ 18:14:42
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: DAISY

Det tycker jag med! åt dock inte mycket av det haha :)

2011-03-16 @ 07:29:45
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0