2 mackor och en glass

Dagen har varti helt ok. Först fick jag veta hur jag ligger till hittils på matte nationella och sen var det dags med muntliga engelska nationella. Som gick helt ok det med. Det var the past och nu ska ni få veta lite om the future:

Ikväll ska jag och resten av tjejerna i klassen vara hos emmy och äta sushi och sen blir det väl kanske att titta på fridag 13:th (eftersom detär det idag, alla ni som inte har koll på datumet)... så vi får se. Ska nog ta med mig kamurran och fota lite. Kanske. Vi får se.



Idag bjuds det på 2 misslyckade cambilder. En på mig/min tröja (?) och en på min macka (som nyss var i plural) och en sandwitch.


Kommentarer
Postat av: Frida

gillar färgen på tröjan (Y)

2011-05-13 @ 17:54:25
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0