baka

Eftersom (de flesta) av mina läsare inte är mentally challenged så antar jag att ni förstår med tanke på rubriken att jag bakar. Men vad? Det vet ni inte! Jo, jag bakar limpa! Jag sprang ur livets stig och landade i diket, för bagarstugan var inte ledig. Men då kan man ju alltid baka farmorlimpa. Degen är nu klar (kalla mig Blixten) och är på jäsning.



Jag tycker själv att inlägg som detta inte är så intressant, men nu gör jag ett ändå. Deal with it.

OCH IKVÄLL ÄR DET JU THE MENTALIST! Säsongspremiär! Omg. Jag kommer äntligen få se Simon Baker igen.

Kommentarer
Postat av: CISSI

GILLAR NÄR DU BLOGGAR

2011-05-10 @ 20:43:11
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0