en inte helt vanlig tisdag

Idag på skolan planerade vi företag för en dag. Jag blev stuck med Emy och Agnes när alla blev upptagna (SKÄMTA BA! Jag ville vara med dem, såklart!) och vi tänkte baka och yadayada, ni fattar. Förhoppningsvis kommer vi kunna tjäna några kulor var och vi kämpar! Så ikväll tänkte vi ta beställningar åsså blir det att baka som vi aldrig baka förut i bagarstugan på torsdag.

För övrigt så har jag kännt mig lite nere idag så jag bestämde mig för att göra likadant som så många andra hade gjort i min position: äta gosaker i massor! En annan onödig fakta är att jag idag kom att tänka på att jag ska ha engelska muntilga nationella på fredag den 13:de, otursdagen itself! Hur kommer det att sluta...?

Också en sak till:

VI var utan lärare på franskan idag så det blev att vi kollade på yo mama jokes istället. Här är några godingar:

Yo mama is so ugly that she makes blind children cry.

Yo mama is so fat that she make olympic sumo wrestlers look anerixic.

Yo mama is so fat that small objects orbit her.



Snygg, sexig oxh singel. Det värsta är att det bara är en sak som stämmer.....

Kommentarer
Postat av: Frida

sexig eller?

2011-05-10 @ 19:39:20
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0