gomorron

Hinner typ aldrig blogga på morgonen, men nu för en gångs skulle hinner jag kasta in ett inlägg!

Skoldagen kommer börja med orientering (vilket jag HATAR) som sedan förljs av musik när typ alla utom jag ska redovisa. Jag har minst G i musik och jag har redan alla meritpoäng jag behöver för att komma mig in på tekninklinjen, så jag skippar att redovisa (behövs för VG och MVG). Den bittra sanningen är jag är lat. VIlket ni nog redan visste.

HURSOMHELST så ser jag ut såhär idag:




Jag köpte den vita oversize-t-shirten på rean på gina för typ ett par år sedan, och det är nog det bästa köpet jag gjort i hela mitt liv. Alla borde ha minst en oversize-t-shirt i sin garderob. Funkar alltid! (utom på nobelmiddagen)

Jajemen. Nu ska jag fordriva den resterande tiden med att strosa omkring i hemmet och kanske titta på lite kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0