lööördag

Snart ska jag fara iväg till stan för att kika på lite kläder och cloutches ett tag med Linn innan vi ska möta fanny, frida och cissi klockan 15.00. Jag MÅSTE hitta färgade cloutches! Hur snyggt som helst. Iallafall så blir detta dagens/kvällens outfit:



Kavaj och linne från H&M, shorts från bikbok, solglasögon från gina, skor från nelly (ska inte ha dem sen) och Jetsetklocka från Ur&Penn. He bli kanon. Som pricken över i:et blir det ett par converse (som ska föreställa ljusrosa, men nu har både blekts och blivit smutsiga i det norrlänska klimatet jag lever i).

Jag kommer att fara och fira michelle sen med tjejerna så jag kommer fixa några tidsinställda inlägg eller nått sånt. Desperata tider kräver desperata lösningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0