mexico-kväll

Ikväll ska jag och resten av tjejerna och klassen hemm till Linda på mexico-kväll! Det blir förrätt, middag och efterrätt, helt lagad av Linda själv. Jag VET att det kommer bli gott, men jag måste äta soppa eller kräm istället. Ni förstår ju varför. Ja, tänderna. Iallafall, så kommer jag ha på mig min beiga cape, höga jeansshorts, en sombrero eller något iknande (om jag ens kan hitta nått som passar). Jag har också tänkt rita en mustage på mig själv med en eyeliner. Det blir kul om någon ser mig när jag kör moppe. Nu kom jag på att jag kan måla på den hos Linda. Ja. Det blir bra.



Kommentarer
Postat av: agnes

linda ska väl inte ställa sig i köket och laga allt själv, isåfall blir jag orolig..

2011-05-27 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0