tuesday, tuesday gonna get down on tuesday

Idag har det som vanligt inte flytit på nu på morgonkvisten. För det fösta drömde jag den mest sjukaste drömmen som jag inte ska tala om, sen vaknade jag ju såklart inte av mitt larm, vilket har börjat bli vardagsmat nuförtiden. Jag har också fått ett bett på handen som svider och kliar. Jag har också gått loss lite för mycket med volumastern så det ser ut som att jag har ett hjärta på huvudet (se bild).



Idag bjuds ni på finfina actionbilder på mig och min syster. Sicken duo.

Sen har jag dessutom svenskaprov i grammatik som nog måste vara det svåraste under hela högstadiet. Jag har redan gjort 2 grammatikprov på svenskan i 8:an, men nu ska vi tydligen göra det igen???? Måste göra klart det sista innan jag släpar mitt taniga arsle till skolan, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAH jag gillar!

2011-05-17 @ 12:02:31
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAH jag gillar!

2011-05-17 @ 12:02:32
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0