wazzuuuuup

Det är gryning. Jag tittar in i solen och ser när den går upp och fylls med kärlek. Skämta ba. Solen har redan gått upp och jag fylls absolut inyte med kärlek. Morgonen startade med att jag vaknade av en mysko dröm (som vanligt) som innehöll bland annat en jäteläskig tand som försökte döda mig. Bra början..... Sen fick jag ju såklart för mig att det var torsdag (för er som är totalt lost in space: det är tisdag), vilket gör att hela veckan är förstörd. Sen är det en massa småproblen + att jag aldrig har turen på min sida, dvs att jag säkert kommer misslyckas med allt hela dagen. Kul.




Jag hade jättesvårt att hitta någonting att dölja min bleka kropp med, men tillslut blev det ett puderrosa linne från bikbok (som jag köpte förra sommaren) som jag stoppat in i ett par svarta jeans. Delikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0