yada yada

Sovmorgon. Hur himla härligt som helst på en tordag, när allt är som mest förjävligt. Alla 9:or utom jag ska fara till rönnskär på studiebesök, men jag ska till tandläkaren istället. Varför får ni se senare idag (även om ni förmodligen kan luska ut det + att jag har berättat det för typ alla). Jajemen. Klockan 10 ska jag dit, så jag har vaknat för tidigt, som vanligt. Är man tidspessimist så är man. Boas har sovit utanför dörren hela natten, så jag kan ju alltid gå och gosa med honom!

Svar på kommentar:


- Shortsen kommer från topshop och kostar 620 kr, enligt polyvore.



Idag har jag på mig ett puderrosa linne och kavaj (H&M) och bandeau (gina). Ni kan inte se det, men jag har (åter igen) på mig mina svarta jeans. Favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0