lussebullar

Idag är det första advent, och första ljuset är tänt. I vårat hus... är det.... ADVENT! Visst har ni hört den låten? Jag kom att tänka på den just nu, men jag kommer dock inte ihåg resten av den. Hur som helst så har jag bakat lussebullar idag - vilket är ett måste på första advent! Eftersom jag sitter vid min lilla netbook som inte är lika skarp som alla de andra datorerna, kan jag inte lägga ut egentagna bilder. Men här har ni en från google. Vald med omsorg och kärlek.

Fast mina blev 853 gånger bättre än dessa. Faktum är att jag hade tänkt ta en vacker bild på mig tillsammans med en bulle, men innan jag hann öppna internet så hade jag ätit upp den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0