nu börjar det dra ihop sig....

KALLT, BANNE MIG! Jag höll på att dö imorse. Och det kommer bli ännu kallare. Även om jag idag hade min nya dunjacka, så hade jag lite problem med att kunna hålla mig varm... Det börjar kanske bli dags med långkalsonger?
Hursomhelst så måste jag plugga, för att sedan dra uväg på volleybollträning halv sju. Imorgon har jag läxförhör på tekniken och jag måste göra en massa fysikuppgifter till på fredag. Det är ett hårt liv jag lever.
JUST DET! Inatt drömde jag att jag blev jagad av en björn och jag hade tyngder på fötterna. Björnen bet mig i knävecket och sen vaknade jag av min förskräckliga väckarklocka. Vilken bra start på dagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0