schtan

Nu ska jag snart köra moppe till stan. Jag hatar att köra moppe men bilen har gtt sönder och jag har brist på kontanter vilket gör det lite svårt att åka buss.... Men så kan det gå. Jackan som jag beställde har också kommit så jag ska hämta u tden idag, vilket känns kanon! Det börjar bli så himla kallt på kvällarna nu och det blir skönt med något lite varmare att sätta på sig!
Jag har också funderat på att köpa en såndär gel-bh som man klämmer fast, typ.... Så man kan ha tröjor med djup urringning i ryggen.
Har på mig detta idag: Mönstrad, stickad tröja från bikbok, svarta jeans från cubus. Sen ska jag nog ha min "utekavaj" på och kanske en halsduk. Sen är jag fit for fight!
Jag ser ut som värsta peddot. Deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0