L-Ö-N

Idag fick jag min efterlängtade löööööön. Summan är skamlig, men så går det om man inte orkar leta sommarjobb själv utan söker via kommunen. Bättre än ingenting iallafall! Hur som helst så köpte jag en välbehövd väska på gina och en kedja med fjädrar på som man har i håret. Vet inte vad det kallas, men jag har varit sugen på en ganska länge och när jag såg en var jag tvungen att köpa den. Ur och Penn (där jag köpte den) är typ världens fattigaste butik och jag tvivlar på att den kommer att hålla sig hel, men 40 kr är inte hela världen.



Ignorera fågelbajset till höger om hårkedjan......


Kommentarer
Postat av: CISSI

snyrre!

2011-09-27 @ 17:23:16
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0